My precious

Mijn lieve kleine schat, mijn mollemietje, mijn Lunapoenaatje, mijn keppeke, mijn zoetje, mijn kleine meid, mijn hele wereld, mijn alles,… my precious ❤

U mag het gerust allemaal wat zeemzoeterig vinden. Dat maakt ons helemaal niets uit. Mijn kleine meisje is mijn hele wereld en dat mag iedereen gerust weten.

En ‘my precious’ is sinds vandaag ook écht mijn kleine ‘lady of the rings’. Dankzij Ellen van Made by e l l e n! Zij maakt fantastische dingen. Echt waar! En ze heeft van een eenvoudig doorgemaild fotootje van mijn kleine Luna een heus kunstwerkje gemaakt. Mijn eigen Luna-ring…

Kijk eens hoe mooi 🙂

Lunaring

En écht voor géén geld… Dinsdag besteld via mail, fotootje doorgemaild, 20 euro overgeschreven (ja, écht, slechts 20 euro! Verzendingskosten inbegrepen!!) en vandaag al in mijn brievenbus gevonden. Mooi verpakt en hélemaal zoals ik had gehoopt…

Lunaringgroot

Mijn lief klein juweeltje 🙂

One thought on “My precious

Geef een reactie

