Leeuwen, tijgers en stoute mannen

* ‘Mama, weet je waar ik bang van ben? Van leeuwen, tijgers en stoute mannen’. Euh… Goed zo? We waren niet van plan om ook maar één van die dingen in huis te halen, dus dat komt goed uit…

* Woensdagnamiddag + regen = Dora op televisie + koekjes bakken. En een drie-jarige die zegt: ‘Thank you mommy, de koekjes zijn delicious!’

* ‘Mama, mama! Weet je hoe een grote slang noemt? Een anaconda! En dat is een héél lief dier. Mag ik alsjeblief een anaconda? Alsjeblieeeeeeef?’ – De kleuter-driftbui van de avond werd gesponsord of opgedragen aan Diego en NickelodeonJunior…

* Nadat grote meid een béétje gestresseerd werd ‘dankzij’ de bestuurder in de wagen voor die van ons: ‘Maar mama, die auto doet zijn best hoor! Hij mag dat op zijn gemak doen!’

* ‘Mama!!! Ik ben een carnivoor hé!!!!!’ Euh… wel… kleine meid eet inderdaad héél graag vlees. Maar dat woordje hoefde ze écht nog niet te kennen. En het was ook niet strikt noodzakelijk dat de hele Lidl dit hoorde…

* ‘Mama, ik denk dat ik een beetje moet relaxen. Ga je mij in de hangmat leggen?’

Luna hangmat

4 thoughts on “Leeuwen, tijgers en stoute mannen

    • Een diertje, ja, dat komt er nog wel. Maar geen reptielen. Of amfibieën. Of dieren die diertjes eten. Of dieren die groter worden dan kleine (of grote) meid. Of dieren die veel lawaai maken. Of, of, of,… Er zal nog wat denkwerk en héél veel overwegingen aan te pas komen vooraleer er hier een nieuw diertje komt!

Geef een reactie

