Off-day

Nog net genoeg energie om erover te bloggen. Blijkbaar.

We zijn intussen toch al donderdag. Gelukkig. Nog een laatste duwtje… Om dan aan een belachelijk druk weekend te beginnen.

Maar het is nu ook weer niet nodig dat IEDERE collega die ik vandaag tegenkom mij er op wijst. Ik weet het intussen wel. Ja, ik zie er moe uit. Het voelt ook aan als ‘moe’, ja. En ik ben meestal niet goedgezind als ik moe ben, neen. Dus laat ons de small-talk in de gang, aan de kopiemachine, in de toiletten of waar dan ook maar beperken, ok?

Het. Lukt. Niet. Om. Te. Werken. Ik. Ben. Te. Moe.

Oorzaak van de off-day? Een enthousiaste 2-jarige die om 3u ’s nachts alle prentjes uit het speelgoed-reclame-boekje heel luid schreeuwt. Zodat Sinterklaas en Zwarte Piet het zeker zouden horen. En bij uitbreiding de mama, de buren en de rest van de straat.

4 thoughts on “Off-day

  1. ah bij u is het om 3 uur dus. hier is het meestal tussen 4 en 5 dat mijne zoon begint te discussieren, over de meest onzinnige dinges eerst. We doen dan altijd een wedstrijdje om ter eerst beginnen bleiten. ik win, altijd. Weekend. Ik wil geen weekend ik wil voor de moment 7 jaar teruggekatapulteerd worden in de tijd. Geen zorgen en kunnen/mogen slapen wanneer ik wil en zo lang ik wil. Voila, gedeelde smart is halve smart hoop ik dan is het bij u de helft beter en bij mij ook ;-).

    • ’t Is juist, dat van die gedeelde smart :-). Nog een geluk dat ze de liefdes van onze levens zijn é, die onvermoeibare kleine spruiten! Van iemand anders zouden we dat niet pikken. Niet dat we daar nu zoveel keuze in hebben, maar toch 🙂

Geef een reactie

