Secret diary?

Kleine meid kwam een beetje bedrukt, maar vooral heel ernstig vragen: ‘Mama, waar is mijn dagboek? Ik vind mijn dagboek niet.’

Haar wat?? Ze is twee jaar en drie maanden oud! Waar haalt ze het toch?

Het mysterie werd snel opgelost: blijkbaar was Kaatje toevallig ook haar dagboek kwijt. En het duurde wel een hele aflevering lang voor ze haar dagboek had teruggevonden.

Geen ‘secret little genius’ in huis dus. Geen ‘secret diary of a two-year-old’. Wel een Studio100-tv-kijkend-peutertje. Met een voorkeur voor Kaatje en haar vriendjes.

8 thoughts on “Secret diary?

  1. Wederom leuk verhaal maar vlug corrigeren voordat je dochter het doet: Kaatje is NIET van Studio 100 maar wel van Ketnet! 🙂 (ik weet dat ook alleen maar omdat ik na bezoek Plopsa De Panne me afvroeg waarom er daar niets van Kaatje te zien is terwijl die toch zo populair is, vandaar hé 🙂

    • Moh! Dat wist ik niet! Kijk, weer iets bijgeleerd… Merci voor de toelichting. En nu je het zegt, ik vroeg me dat eigenlijk ook al af, waarom Kaatje nergens een plaatsje kreeg in Plopsaland. Maar bij deze ben ik terug helemaal ‘mee’ ;-).

  2. eendje had het dagboek zeker? HA! Stoute eend! haha. kaatje is de max! Sinds kaatje er is word ik vrolijk wakker en als ik nog niet wakker ben dan zorgt miss hyperkinetisch-altijdgoedgezindenblij er wel voor dat ik wakker word. Ik peins dat Maren later kaatje gaat worden..; lijkt me de geknipte job voor haar 😉

Geef een reactie

