Debby helpen…

Op televisie lijkt het allemaal zo ver weg. Ja, het stormde in Amerika. Ja, er was die Sandy die nogal veel schade veroorzaakte. Ja, het zag er ernstig uit. Maar het is zo snel vergeten. Het volgende nieuws-item ging al over iets compleet anders. Over een voetbaltrainer die ontslag kreeg. En dat ontslag ging gepaard met 2 miljoen euro. Zucht…

Het is soms moeilijk om alles in het juiste perspectief te blijven zien. Maar kijk. Een oude schoolvriendin van me (sorry Debby, je bent niet ‘oud’ natuurlijk!) woont, werkt, leeft, lacht, huilt, feest, droomt,… in New York. Daar waar Sandy langskwam, ja… En voor haar is het allemaal niet zo ver. Integendeel.

Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar nemen jullie even een kijkje op haar blog? Lees aub even haar oproepje… Ik heb vaak ernstige twijfels bij van die geld-inzamel-toestanden omdat het me nooit helemaal duidelijk is wie nog écht de centjes krijgt en of die dan wel goed besteed worden? Het is niet mijn gewoonte om hier ‘charity-oproepjes’ te doen en het zal ook nooit een gewoonte worden. Maar dit is toch een beetje anders…

Wie weet leest hier iemand mee die voor haar iets kan doen? Je weet maar nooit!

One thought on “Debby helpen…

Geef een reactie

