Moederdag

Mijn mooiste moederdag ooit. No contest!

Twee moederdagen geleden, toen Lunaatje nog veilig en geborgen in mijn buik rondzwom, dat was mijn allereerste moederdag als ‘mama’. Maar eigenlijk telde dat nog niet écht. Vorig jaar, toen Lunaatje al flink op mijn schoot zat en overal rondkroop, dàt telde wel écht als moederdag. En het was zalig vorig jaar. Mooi weer. Samen met oma en opa naar de kinderboerderij. Een zalig dagje met mijn meisje…

Maar dit jaar was nog mooier. En het begon al vrijdagavond. Toen grote meid haar kleine meisje oppikte in de crèche. Er kwam een erg trots Lunaatje aangehuppeld met een prachtig cadeautje voor mama…

 Image

Mama is niet zo goed met plantjes en bloemetjes, maar dit exemplaar zal écht wel gekoesterd worden! Mijn lieve schatje toch… Zo flink gewerkt. En dikke dankuwel aan de crèche mevrouwen. Want die hebben ook wel erg flink gewerkt!

Deze morgen hebben we samen ontbeten in mama’s bed. En naar de diertjes van Madagascar gekeken op DVD. Zalig wakker worden met Lunaatje in mijn armen. Wat kan een mama meer wensen… We hebben genoten van ons ochtendje! Op ons eigen tempo. Langzaam aan. Alles samen… Om daarna samen met oma en opa te genieten van de rest van ons dagje.

 Image

Mama werd verwend met cadeautjes! Met dank aan lieve oma en opa… Grote meid kreeg van haar lieve kleine àlles, onder andere, een héél symbolisch mooi geschenk: een ring! Met ‘guardian angel’ in gegraveerd. Die doe ik nooit meer af!

 Image

De foto is misschien niet helemaal duidelijk. Maar neem het van mij aan: het is de mooiste ring, het mooiste cadeautje van het mooiste, liefste meisje ooit. Bovendien werd mama overstelpt met zoentjes. En die zijn altijd welgekomen…

 Image

Ook oma kreeg cadeautjes hoor. We zijn haar niet vergeten…

 Image

Mooi weer, gezellig warm, een lief klein meisje, fantastische cadeautjes, lieve mensen rond ons,…

Moederdag was fantastisch!

Geef een reactie

