Dieet…? Wat bedoelt u?

Hoe het gaat met mijn meest recente poging om nog maar eens wat overtollige kilo’s kwijt te raken?

Image

Hmm… niet zo heel erg fantastisch eigenlijk. Ik probeer het ‘probleem’ wel te minimaliseren. Letterlijk en figuurlijk…

Image

… en de verantwoordelijkheid af te schuiven…

Image

… en mijn gefaalde pogingen te verantwoorden. Want ‘het kon erger, er zijn mensen die dan naar den drank grijpen, dat doe ik niet hoor’…

Image

… en mijn blog-bericht over ‘het dieet’ te vullen met niet-ter-zake-doende-afbeeldingen.

Image

Maar het probleem zal zich zelf helaas niet oplossen. Jammer eigenlijk. Zou het niet fantastisch zijn? Wakker worden als een slanke den? Alle overtollige kilo’s weggeslapen? Zomaar verdwenen, niemand weet waarheen…?

Goed. We beginnen dus opnieuw. Momenteel ben ik nog aan het denken over een ‘plan van aanpak’. Stop met lachen daar! Een goed plan van aanpak zal de kans op mislukken wel verkleinen. Dat is de reden waarom het de vorige keer is misgelopen. Er was geen plan van aanpak. Had ik u niet vriendelijk verzocht om te stoppen met lachen?

Stand van zaken dieet: er wordt over nagedacht.

One thought on “Dieet…? Wat bedoelt u?

  1. Pingback: Het plan van aanpak. Of toch bijna… | Love, life and Luna

Geef een reactie

