Dress-stress!

De komende weken staan een aantal feestjes op het programma. En ik heb geen kleren!!

Ok, misschien heb ik wel kleren. Misschien heb ik wel zoveel kleren dat ik eigenlijk moet shoppen naar extra kleerkasten en kapstokken. Ik zei misschien! En dat doet eigenlijk zelfs niet ter zake.

Ik moet dus naar feestjes en ik heb geen kleren die daarvoor geschikt zijn. Of waar ik nog in pas. Of – nog veel belangrijker! – die passen bij mijn nieuwe schoenen (zie enkele blogpostjes geleden).

Wat de stress nog groter maakt is het feit dat ik hélemaal geen tijd heb om zorgeloos te kuieren langs de winkelstraten. En eigenlijk ook geen ruimte in het budget heb, maar goed, dat is weer bijzaak waarschijnlijk… Mocht iemand leuke online winkels kennen, laat maar weten!

De vereisten?

  • Kleedje
  • Kort, maar niet té
  • Moet passen bij de nieuwe shoes van enkele blogpostjes geleden
  • Elegant genoeg voor een trouwfeest, maar casual genoeg om nog veel aan te trekken
  • Moet mijn ‘curves’ binnen de perken houden en niet teveel benadrukken
  • Nu ja, de goeie curves mogen benadrukt worden (maar die zijn in de minderheid), de rest van de curves mag liefst gecamoufleerd worden
  • Budgetvriendelijk (m.a.w.: as cheap as possible)

En dan nog liefst een online winkel die zo snel mogelijk levert, want de eerste feestjes zijn al begin mei geprogrammeerd. Ja, het is hier weer bijzonder goed gepland allemaal… I know…

Maar ik heb toch ‘the shoes’ al. Dat is toch al iets? Wat mij er aan doet denken: misschien moet ik die al eens beginnen ‘inlopen’. En aangezien ze ‘peep-toe’ zijn moet ik misschien ook maar eens een afspraakje met de pedicure regelen? Of toch op z’n minst een nieuwe nagellak aanschaffen? Pfff… Verkopen ze dat ook online?? Of misschien toch maar een ander paar schoenen? Waarom is het zoveel makkelijker om schoenen te kopen dan kleedjes?

Wat een stress-toestanden toch, die uitnodigingen voor feestjes!

Geef een reactie

