Liefde van mijn leven

Mijn lieve schat, mijn kleine meisje, mijn mollemietje, mijn poppemie, mijn molleke, mijn schetebezeke…

Image

Mijn Lunaatje, mijn scheetje, mijn keppeke, mijn grote kleine knuffel, mijn schatteke, mijn snoezeke,…

Image

Mijn meisje, mijn wereld, mijn àlles! De liefde van mijn leven…

Ik zeg het haar iedere dag. Hoe graag ik haar wel zie. Onvoorstelbaar, onvoorwaardelijk, ongelooflijk, onbeschrijflijk, onevenaarbaar,… Er zal nooit iemand mijn pad kunnen kruisen voor wie ik zoveel liefde voel als voor mijn Lunaatje. Mijn god wat zie ik dat kindje toch graag!

Ik weet dat het allemaal wat melig klinkt, maar het is nu eenmaal zo. Trouwens dit is mijn blogje, dus dan mag ik hier zo melig doen als ik wil… Toch?

Geef een reactie

